Min trenings plan!

Heihei dere!

I dag har jeg slitt meg skikkelig ut på trening.
Jeg er helt ødelagt i kroppen og kjenner det så godt i bena at jeg er helt skjelven. Her snakker vi kramper!
Men jeg tenkte for kanskje noen av dere at det kan være nyttig  se min plan, hvordan og hva jeg trener når jeg
er på treningsstudioet.

∇ 15min på mølla, med 2 i stigning og en passe grei fart på ca 5. (jogging 10sek i løpet av de 15min)
∇ Romaskin. Jeg ror ca 1000m på 5 min, tar skikkelig og holder farten på 35 hele vegen.
∇ Squats 10x3
∇ Kettelbell 8kg, løft. 10x3
∇ Roing med strikk 15x3
∇ Situps med ben fast i ribbevegg 10x3
∇ Avslutningen er 15-30 min på mølla med 4-6 i stigning og et tempo som passer.


Dette er hva jeg har planer om å drive på fram til det blir lett.
Da vil jeg øke vekter og repitisjoner.
Jeg håper jeg kommer til å se fremgang nå i løpet av noen uker, for dette er ganske tungt for meg.
Nå som jeg har hatt et stort opphold i treningen vet jeg at dette kommer til å bli slitsomt, men jeg har en kjæreste som er
skikkelig motiverende, og i tillegg trener vi samtidig noe som gjør ting ganske enkelt også.

Nå skal jeg fortsette med husarbeidet, og legge bena høyt igjen.

-Julia<3

2 kommentarer

Hjerterkonge

19.04.2016 kl.00:32

Nå må du ikke ødelegge deg helt av trening da?

Alt med måte. Lykke til :)

WeightlossJulia

19.04.2016 kl.11:15

Hjerterkonge: Kjenner det godt i kroppen idag. Blir nok litt roligere tempo i dag på trening :)
Tusentakk! :)

Skriv en ny kommentar

WeightlossJulia

WeightlossJulia

21, Porsgrunn

Fra Porsgrunn, bosatt i Arendal med samboeren min A. Les om mine drømmer som går i oppfyllelse, trening og kosthold. Og min vanlige hverdag fylt med meninger og inspirasjon.

Kategorier

Arkiv

hits